Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2013, 21:17   #10
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
I dag har de fleste vist en nummerviser, så man lurer simpelthen sb's telefonnummer af, og så lader man være med, at tage telefonen når dette nummer ringer. Så simpelt kan det gøres.

Det må være ca. 14 år siden, at jeg en torsdag (hvor kommunen havde længe åbent) havde været udenbys til en speciallægeundersøgelse om eftermiddagen, på kommunens foranledning, og havde hentet min datter sent fra vuggestue.

Da jeg så stod og var igang med aftensmaden, med en pivet 2-årig om benene, ringede telefonen, det var min sagsbehandler, som jeg ikke havde et godt forhold til, og set i bakspejlet kan jeg ikke få øje på hvorfor hun ringede, altså bortset fra, at p**** mig af.

Næste dag købte jeg en nummerviser, og bortset fra en enkelt gang, har jeg siden ikke taget telefonen når en sb har ringet.

Den ene gang det kiksede var fordi jeg havde fået en ny sb, og endnu ikke havde luret hendes telefonnummer af, men jeg fik hurtigt lukket af for hende, ved at sige, at min søn, som lå udenfor i barnevognen, var vågnet og lå og græd.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat