Se enkelt indlæg
Gammel 03-04-2013, 22:52   #35
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Jeg må sige at jeg altså tit er ude for at feks min dårlige ryg ikke må bruges til at melde mig syg...
Og forkølelse blir ikke accepteret.. Der får man svaret Alle kan gå på arbejde når de er forkølet.. Må så fortælle at jeg har Fibromyalgi som nedsætter immunforsvaret så min forkølelse varer dobbelt så lang tid som andres...
Den har de tit været efter mig for.. At jeg feks altid er syg i min 14 dage når jeg har influenza.. Det er altid meget mærkeligt og jeg skal ringe hver eneste dag for at fortælle om jeg nu stadig er /lyder syg... Somom det gør mig hurtiger rask..
Har også irriteret tyktarm.. Der har de også sagt til mig da jeg havde dårlig mave pga det, at jeg skulle møde i min aktivering og bare sætte mig tæt ved toilettet..
Så er man da dummere end snot.. for irriteret tyktarm der er almindelig dårlig mave vand ved siden af...
Og ja super hyggeligt at skulle sidde og forklare afføring til en tlf dame også gøre det 2 gang og liiige 3 gang fordi man skal ringe 3 steder hen....
Er simpelthen min drøm...
Hvis de så havde ansat sygeplejersker kunne jeg forstå det.. men en ganske almindelig person kan ikke vurderer om du er syg...
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat