Se enkelt indlæg
Gammel 22-03-2013, 08:04   #3
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Simba7 Se meddelelser
Jeg er nu sikker på at min SB vil have jeg begynder at tage medicin.....
Jeg ønsker ikke dette da jeg ikke vil have det i min krop. Jeg har fået lavet test på at min krop reagerer dårligt på medicin men det tror min SB ikke på.
Jeg vil heller ikke være afhængig af medicin da det taler alt imod hvad jeg tror på. Og at have set min mor igennem 1-2 år i min opvækst som dybt afhængig af beroligenede piller og hvad det kan gøre ved en siger jeg pænt NEJ TAK.
Så vil jeg anbefale, at du fremskaffer denne test, kontakt det sted, der lavede den og bed om en kopi, som du så kan kopiere til kommunen.

Men husk, at når du afleverer noget på kommunen, så bør du aflevere det personligt ved skranken, og bede om en kvittering på, at de har modtaget det.

Og sørg for selv, at have kopi af alt hvad der findes om dig.

Så længe der er uafprøvede behandlingsmuligheder er man ikke berettiget til fp, og så er det sådan set lige meget med ens personlige holdning til det, at tage medicin.

Derudover, så skal du passe på med, at læne dig op ad andres erfaringer med medicin, for det behøver jo ikke, at blive ligesådan for dig.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat