Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2013, 15:33   #1
thoughtfox
Ved at vænne sig til K10
 
thoughtfoxs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-08 2012
Indlæg: 12
Styrke: 12
thoughtfox er ny på vejen
Blev lovet opstart §18 4 dec - ingen kontakt siden (svær socialfobi)

Hej

Kæmpet m svær socialfobi i 30 år - endte efter akut depression og selvmordstanker, og efter sidste 2 år som nyuddannet ledig - med at min læge og psykiater bad mig søge ftp. Jeg har siden møde med "min sagsbehandler" - som han understregede han var - 4/12 2012 været fastlåst i ikke at have hørt fra dem, selvom han lovede at sætte §18 ansøgning i gang - med arbejdsprøvning som jeg inderligt frygter - men jeg har INTET hørt fra dem siden trods hans løfte - selvom de lovede at kontakte læge og psykiater (heller ikke sket) for at få lægeerklæringer og han ville så sende mig kontaktoplysninger. Jeg magter pga min socialangst desværre ikke at ringe og de svarer ikke på mails og breve, hvoraf jeg har sendt ca 6-7 stk i de måneder om de ville sende mig hvem han var + kontaktoplysninger. Man er godt nok ensom og magtesløs overfor systemet når man har socialfobi. Så har jeg gået og frygtet at Mette F.s nye 1/2 års regel vil få dem til bare automatisk at smide mig ud af sygedagpengene meget snart... Så kom endelig et brev i dag - men det var bare en møde indkaldelse til jobcenter Sundholmen uden nogen som helst nævnelse af det de lovede at sætte i gang i Baldersgade SDP kontori december: Men så kom jeg til at tænke på: dette brev kommer jo IKKE fra Baldersgade (sygedagpenge) men fra sundholmens jobcenter? Måske er det ikke engang fra dem der skulle have startet min ftp §18, men bare fra ledighedssystemet der vil vide om jeg stadig er syg? Min psykiater har så lige mailet at nogen har bedt ham om en "statusanmodning" - "en af de helt korte" - hvad er det for en? Det er så heller ikke den indhentning af lægeerklæringer min sagsbehandler på sdp kontoret lovede at indhente? Jeg kan ikke finde hoved og hale i det her... nogen der har en ide om hvad der mon foregår? Jeg ville være meget taknemmelig for ethvert indput
thoughtfox er ikke logget ind   Besvar med citat