Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2013, 10:15   #7
1stampe
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 3
Styrke: 0
1stampe er ny på vejen
Ja Ricky M .... du har ret kommuner "tolker" alting til deres fordel . I min sag tolker den kære kommune ordet "formodes" ( Lægen formoder jeg er i bedring i løbet af 3 mdr ) som at jeg med 100% sikkerhed er RASK om 3 mdr !!! ) ... utroligt , en håbløs opgave at få dem til at forstå. Jeg har bedt om aktindsigt og har til dels fået det. Har dog stort besvær med at få tilsendt et skriftligt referat af hvad kommunens læge konsulent har talt med min læge om. Underligt hvis min egen læge skulle skifte mening indenfor et par dag. Han har lavet en 100% sygemelding til mig ... kommunen påstår at han har sagt at jeg er rask og "bare er psykisk uden af balance ..og godt kan starte på job med det samme.Jeg er ( sgu) ikke ude af balance på nogen måde så igen her føler jeg de "tolker" situationerne så det bliver til deres fordel.
Min "praktik" er nu blev lavet således : Arbejde 3 timer om dagen 4 x om ugen ... 1 dag med intensiv rygtræning. Dette er en fin tanke og jeg er meget ivrig med at komme igang med at arbejde igen. Har selv fundet et praktik sted hvor jeg håber at kunne få fast job efterfølgende. Har nu en umulig opgave foran mig (føler jeg )..... at få tilkendt supplerende dagpenge , når praktik perioden slutter. Hvad er jeres erfaring med dette ?? Har ikke prøvet det før ...

P.S .... LUM jeg sender en klage over denne behandling både til center chefen samt borgmesteren. Kan ikke være rigtigt at det er så svært at være langtids sygemeldt .
1stampe er ikke logget ind   Besvar med citat