Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2013, 10:25   #910
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af mawebbro Se meddelelser
Hej med Jer

Jeg har også en e-cigaret. Den HAR jeg været mega glad for. Jeg har flere omgange været stoppet med rigtige smøger til fordel for denne e-cigaret.

Men nu er jeg begyndt at hoste fælt når jeg ryger på min e-cigaret.
Lige så snart at "røgen" ryger i halsen kan jeg mærke at lungerne trækker sig sammen og det er ganske ubehageligt. Oplever ikke dette med almindelige smøger.

Er der andre der har oplevet dette?
Har I nogen ideer til hvad der kan være årsagen?

- Jeg har forsøgt at skifte filter, rense brænder, gå ned i styrke i nikotinen mv. men intet hjælper...

Jeg har en fra Vapehaven (dansk internet butik) og dråber er købt på nettet via en engelsk hjemmeside.

asBeskæftigelsesminister Mette Frederiksen ønsker at ændre måden, hvorpå erstatninger til de hårdest ramte arbejdsskadede fastsættes. Erstatningerne skal være mindre end den eksisterende lov fører til. Det fremgår af det ”Kommissorium for arbejdsgruppe om modernisering af arbejdsskadeområdet”, som netop er fremsendt til de af ministeriet udpegede deltagere, se her.

Den umiddelbare anledning er den reform af fleksjob og førtidspension, som regeringen har foreslået, hvorefter bl.a. folk, der får fleksjob, vil få væsentligt mindre i løn og tilskud end i dag. Denne nedgang i indtægt vil med de eksisterende regler føre til en tilsvarende ”forhøjelse” af erstatningen til den arbejdsskadede, der på grund af arbejdsskaden visiteres til fleksjob, for den arbejdsskadede skal jo netop stilles som om, hun/han ikke var kommet til skade.

Som nævnt har jeg ikke før haft problemet...

Venligst og
mig
Hvad mener du med de afsnit omkring arbejdsskade, Mette Frederisken oa i forbindelse med e-cigaretter og dit øvrige spørgsmål???

Hvis du hoster og sprutter, så er det fordi der er for meget PG i rygevæsken (PG giver halskrads og kvælningsfornemmelser hvis koncentrationen er for høj) - så du kan enten fortynde væsken med ren VG, ELLER købe væsker med højere koncentration af VG....så forsvinder problemet fuldstændigt.

Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat