Se enkelt indlæg
Gammel 10-04-2008, 14:17   #171
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Benny... jeg faldt over det her... da jeg skulle finde noget helt andet.

Det er måske værd at tjekke nærmere, for det skriger da til himlen, at en lægekonsulent kan sige sådan.

Formanden for lægekonsulenterne siger SELV, at LÆGEKONSULENTER er ansvarlige for selvforsørgelse og sundhed.

Citat:
PS. Faldt over udtalelse fra formanden for foreningen af kommunalt ansatte læger, Ole Fendinge Olsen:
(Vi er) ansvarlige for den enkeltes selvforsørgelse og alles sundhed.Forklaringen var, at blev et menneske ude af stand til at forsørge sig selv, skulle alle andre arbejde hårdere og var således i fare for at blive syge.
På den baggrund kan det undre, at systemet er anlagt, så det invaliderer flest muligt med størst mulig udgift.
http://www.fyens.dk/modules/debat/to...topicid=264566

Jeg ved ikke, hvor det står citeret, men muligvis i Foreningen af lægekonsulenter... eller hvad det nu hedder.

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat