Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2013, 12:45   #7
Jasv
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-05 2012
Indlæg: 77
Styrke: 13
Jasv er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af I-birk Se meddelelser
Jeg har nu i 6 år kæmpet med kommunen om at få tilkendt et flexjob. Været igennem 4 arbejdsprøvninger, et utal af undersøgelser. Afsluttede sidste arbejdsprøve i okt. sidste år, og har bare ventet og ventet på en afgørelse af min sag. Nu efter den nye lov pr. 1.januar fortæller min sagsbehandler mig at kommunen har store problemer med at finde ud af hvem der skal sidde i det Rehabiliterings team, og at der også skal sidde en psykolog og det er der ikke sat penge af til, så der er ingen ansøgere der har fået sin sag taget op i år endnu, og det måske har længere udsigter, og der kommer stadig nye ansøgere til, så bunken bare vokser og vokser... Det er da for dårlig at vi skal sidde her i klemme og ikke kan komme videre med vores liv, og bare høre i pressen vi er nassere, og vi ikke vil arbejde.. Så bliver man da frustreret. Hvad skal der dog til for at ruske op i de afgørelser, så man kan få lidt anstændighed tilbage i livet...?
Du kunne sende din sagsbehandler en mail og spørge, om du har forstået dette korrekt. Jeg tvivler, at hun bekræfter dette skriftligt, - i så fald kan du efterfølgende spørge, hvornår din sag kommer for. Ved et uldent svar kunne du overveje at løfte spørgsmålet højere op.
Jasv er ikke logget ind   Besvar med citat