Se enkelt indlæg
Gammel 24-02-2013, 23:23   #4
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af ingehelene Se meddelelser
jeg har sammen med min SB udfyldt det skema , Rehabiliteringsteamet skal ha' , da jeg søger FP efter paragraf 17, den 20 marts skal jeg sidde over for 5 mennesker fra teamet, er godt nok nervøs, da jeg lider af angst ..... nu kommer mit spørgsmål ...... Er der nogle der ved hvilke spørgsmål de stiller ? og hvad hvis ikke jeg kan møde op, pga. angst ? ......
Spørg om det kan gøres over skype evt?? ved ikke om de må men ville da være det værd, tænk hvis de sagde ja...

Citat:
Oprindeligt indsendt af LUM Se meddelelser
Niks for uanset hvor meget de end forsøger kan de trods alt ikke underkende en lægeerklæring (endnu da)

MEN det betyder de syge skal rende til læge hele tiden og så igen for at blive sygemeldt hver evig eneste gang de sendes ud i aktivering... men det giver da lægerne noget at lave, hvilket er huld i knolden især i yderområderne, for her er skam mangel på læger, så de bliver helt sikkert vildt begejstrede for deres patienter (eller også ikke)

Meningen er i øvrigt at holde så mange som muligt fra at bruge af kassen, dvs holde så mange som muligt på KHJ så længe som muligt.
Der står jo at ens rescourceprofil ikke skal bruges dvs det fysiske skal der ikke mere lægges vægt på.. læser jeg som en klar vi sparker alle lægers udtalelser til side sætning, håber da jeg tager fejl
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat