Se enkelt indlæg
Gammel 14-10-2006, 13:24   #5
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: Brækket nakke

Dorthe....jeg syntes at du skulle kontakte en advokat, da dine skader er mere alvorlige end først antaget, og især når det er noget med nakken...udover at den er brækket, så kan du meget vel også have piskesmæld....jeg ved godt at det er dyrt med advokat men lad dig ikke afskrække.....du har jo heldigvis kunnet dokumentere at du har søgt lægehjælp inden for de første 72 timer....rimelige advokatudgifter skal forsikringsselskabet betale og har du en indbosforsikring kan du ungersøge der om der er mulighed for advokathjælp også...ved at overgive ihvertilfælde ulykkessagen til en advokat slipper du for bekymringer om alt det økonomiske, jeg har som du ved også nakkeskader i forbindelse med en ulykke der er sket efter jeg blev visiteret, og jeg er rimeligt sikker på at forsikringsselskabet nok skal få brugt det mod en, når og hvis det ender med varige mèn.....jeg har selv valgt at kontakte en advokat og skal til en samtale om ca. 14 dage....jeg har valg en afdeling fra Ret og Råd......såvidt jeg ved har de afdelinger overalt i landet, og har faktisk også den politik at ingen erstatning ingen betaling, jeg fik også at vide at normalt er det sådan, at forsikringsselskabet og en selv slår halv skade om advokatudgifterne, hvis ens sag ender med en udbetaling. Jeg skønner i mit eget tilfælde at de penge ville være godt givet ud....en advokat ville også være godt at have i baghånden til gode råd eller direkte hjælp overfor en umulig kommune og sagsbehandler......at din sagsbehandler allerede nu, så tidligt i dit nye sygeforløb begynder at tale nyt job er helt tåbeligt....jeg var i går i kontakt med min sagsbehandler, da min sag jo er røget tilbage til revurdering......hun fortalte mig at jeg bare skulle tage det helt roligt....for det første fordi, man kommer ved nakkeskader og mistanken om piskesmældsskader ikke ud i en fornyet arbejdsprøvning lige med det samme, det er ikke usædvanligt at folk er sygemeldte i op til både 2-3-4 år før der kan træffes en afgørelse om fortsat visitation eller pension...ved en nakkeskade er en for tidlig arbejdsprøvning fuldstændig formålsløst....hun fortalte mig også, at man IKKE kan tage ledighedsydelsen fra folk ved en revurdering.....en revurdering SKAL ende med enten fortsat visitation eller pension, din sagsbehandler lyder som Hejdien så smuk gav udtryk for, som en rigtig båtnakke, og over for sådan en er det nok også meget rart hvis man kan henvise til sin advokat.....Dorthe, du kan til hver en tid altid maile til mig....det håber jeg du ved.

Kh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat