Se enkelt indlæg
Gammel 09-04-2008, 15:37   #6
Stella
Jeg bor her på K10
 
Stellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-10 2005
Indlæg: 3.069
Styrke: 28
Stella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sigStella har en fantastisk aura omkring sig
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stoktoft Se meddelelser
Ja, og hvis deltagerne sagde nej til, at deltage, surprise!!!! så lukkede kommunen selvfølgelig kassen pga. manglende samarbejde. Men at blande kommunal sagsbehandling og noget der ligner kvaksalveri sammen jow jow helt iorden.
Som landsformand for DFF Anne Bendixen i artiklen/lederen spørger "Hvad foregår der i øvrigt rundt om i kommunerne".


Stoktoft

FORRYKT. ja på de forskellige afklaringsanstalter tvinger de folk til at bruge fitness maskiner når de har svær gigt eller ondt i ryg hvilket medfører at de får det endnu værre og flere smerter jeg taler om Reva her ...har selv set det. og ja der er garanteret mange vanvittige små sagsbehandler læger der sender deres klienter patienter på helbredelseskurser...

jeg var på Contra der har de også alt muligt lægeligt de får folk til at gøre uden at vide hvad folk fejler og så videre...

Man fik en BADGE som man kunne tage på det var dog frivilligt men blev ilde set hvis man ikke gjorde det, der stod... DO IT NOW på Amerikansk... på...det betød på Dansk GØR DET NU man få gang i sig selv og blive millionær i stedet for syg.... det var et projekt for at få syge på arbejde eller andet.

Der lå nogen på madrasser på gulvet ...for komme skulle de sgu...ellers fik de et kryds på ikke mødt op...og så vanker der jo straf ...
Stella er ikke logget ind   Besvar med citat