Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2013, 06:53   #24
nemesis
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-01 2013
Indlæg: 146
Styrke: 12
nemesis er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af phhmw Se meddelelser

"Det er jo tydeligt at kommunen tilbud om dialog først kommer efter at pressen er kommet ind i sagen"
Dette er jo direkte USANDT. Jeg kan citere den hæderkronede formand for Socialcheferne,Ole Pass, fra udsendelsen Far'velfærd:

Hvorfor ikke skabe den dialog Hvorfor konfrontere og ”nu skal vi til forhør hos kommunen, og skal have bisiddere og jeg ved ikke hvad”


Som det tydeligt fremgår, forsøger den uselviske hædersmand Ole Pass, at BESKYTTE borgeren mod de usandheder og løgnagtigheder disse bisiddere prøver at forpeste borgerens sind med. Enhver må da kunne forstå, at når borgeren ikke bliver oplyst om sine rettigheder, er det UDELUKKENDE for at beskytte borgeren selv. Ole Pass står som et ikon for Statens Sikkerhed, og han burde udnævnes som intet mindre end minister for sin selvopofrende kamp. Desværre er der endnu ikke oprettet et ministerium for Statens Sikkerhed i Danmark, hvilket er mig en gåde, da alle og enhver ved, hvilken succes et sådant ministerium havde i næsten 40 år hos vores sydlige naboer.


Grüss Gott

Sidst redigeret af nemesis; 09-02-2013 kl. 06:57. Årsag: rettelse
nemesis er ikke logget ind   Besvar med citat