Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2013, 13:55   #146
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Men jeg kunne nu ikke lade være med at blive harm - først er sagsbehandleren, ham manden, rigtig frisk og frejdig - og efterhånden som det kommer frem, at kvinden ikke mener hun gør noget forkert, så bliver han mere og mere frustreret, man kan lige frem SE hvordan han sidder og bliver irriteret, og da hun skal gå, er han fuldstændig stiv i betrækket og er ALT andet en frisk og frejdig.

Det er præcis dén slags der er mig imod, bare det at de ikke kan skjule hvor meget de ønsker at folk bedrager, og at være vidne til deres irritation og ærgelse over at folk taler sandt, kan i den grad få mit *** i kog.

Jeg fornemmer SLET IKKE at de glæder sig over, at der vitterligt ér folk der ikke snyder, og at de kan være med til, at folk også bliver renset for falsk anmeldelse/mistanke.

Og jeg ved fra flere, at de oplever sagsbehandlerne blive modbydelige, korte for hoved, pludselig ikke vil tale osv, når de erfare at der slet ikke er noget at komme efter - de får heller ingen undskyldning fra dem....

Hvis jeg var sagsbehandler, ville jeg da blive LYKKELIG, hvis jeg fandt ud af, at folk rent faktisk havde rent mel i posen.

Men der har vi det igen, de er så mistænksomme, og så er det uanset om man er syg, er enlig, søger fleks, førtidspension, får boligsikring osv - lige så snart man har en sag ved kommunen, så er man straks under mistanke for ikke at være ærlig. Næsten som om man har et mærkat midt i panden der siger ''mulig svindler med offentlige midler''...........
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat