Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2013, 12:25   #914
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
HVORDAN ANMELDER MAN KOMMUNEN FOR ”SOCIALT BEDRAGERI”, NÅR KOMMUNEN FJERNER HJÆLP VED, AT LYVE OM MIT HANDILCAP?

Borgmester Søborg d. 08.01.2013
Karin Søjberg Holst
Rådhuset
2860 Søborg

Kære Borgmester

Jeg må stille krav til borgmesteren om svar på modtagelse af dette brev, og en dato for en hurtig besvarelse!
Kopi sendes til Byrådet, hvor du som formand er forpligtiget til, at kræve en forsvarlig politisk behandling og afgørelse om mine svigtede borgerrettigheder, ved uretmæssigt brug af lægekonsulent.

Du må som ansvarlig for borgernes sociale retssikkerhed i kommunen, og i henhold til vedlagte faktuelle dokumentation vedgå, at Gladsaxe Kommune har begået fejl og krænkelser af min person ved, at udnytte kommunens lægekonsulent i modstrid til socialministeriets ”retningslinjer” for lægekonsulenter, som kommunen er bekendt med!

Jeg skal hermed dokumentere med vedlæggelse af det benyttede, og værst af alt, det ikke benyttede lægtefaglige materiale der indgik i kommunens inddragelse af min hjælp i 2001, og som har kostet mig min tidligere tiders gode førlighed som handicappet person!

1. Speciallægeerklæring af 01.06.2001 fra Steffen Wørlich Pedersen, Overlæge dr.med Speciallæge i neurologi og neurofysiologi, Amtssygehuset i Gentofte.
· Speciallægeerklæringen blev brugt til udskiftning af handicapbil, som jeg fik overdraget ca. 1. juli 2001. Der beskrives hjælp til at komme ud af kørestol!
· Speciallægeerklæringen fra Steffen Wørlich Pedersen blev ikke fremlagt som dokumentation, da min hjælp efterfølgende blev inddraget pr. 1. august 2001!

2. Den 1. august 2001 blev min hjælp nedskåret med 75%, fra 128 timer til 39,5 timer om ugen.
· Sagsbehandlers påstand til lægekonsulenten om at jeg selv magtede at cykle over lange stræk var i direkte strid med lægedokumentation fra min egen læge, og speciallægeerklæringen fra Steffen Wørlich Pedersen!

3. Det er lægekonsulentens vurdering at der er en klar diskrepans i vurderingen som beskrevet af egen læge og i den vurdering der er foretaget af sagsbehandler i specialgruppen for handicappede.
· Såfremt det (af sagsbehandler) beskrevne funktionsniveau er korrekt, må det antages at klienten ikke er berettiget til den søgte hjælpeordning.

4. Som foreskrevet i brev af 25.03.2004 fra min egen læge til Elinor Kyhnau Social- og sundhedsforvaltningen fremgår det, at hvis min bistand er mindsket på baggrund af lægekonsulentens vurdering, er der sket mig uret!

5. Førtidspensionsskema F og G af 08.05.2002 fra kommunens egen Ergoterapeut, er udfærdiget på grundlag af lægedokumentation fra Fysiurgisk Hospital i Hornbæk, og modstrider totalt de skadelige oplysninger der lagt til grund for fratagelse af min hjælp.
· Jeg havde selv fået iværksat, at jeg fik foretaget en gennemgribende funktionel undersøgelse af fysio- og ergoterapeuter samt håndkirurg til brug for kommunen.

6. STATUSATTEST fra min egen læge.

Venlig hilsen

Benny Gerhard

http://www.benny-g.dk/gladsaxe_kommune.htm

http://www.dr.dk/P1/P1Debat/Udsendel...1/16092223.htm

Citat:
Hvordan bekæmper man socialt bedrageri?
www.dr.dk
Facebookprofilen tjekkes, når myndighederne søger bevis for socialt bedrageri. Går metoderne for vidt, eller er det helt i orden for at afsløre de sociale bedragere?
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat