Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2013, 17:59   #912
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Kære Socialminister 9. januar 2013

Læs vedhæftede file til Borgmester Karin Søjberg Holst, og byrådet.

Svar venligst om du vil behandle det som "DIN" sag, om groft "MISBRUG" af lægekonsulenters RETNINGSLINJER!

Mvh. Benny Gerhard

---------- Videresendte meddelelser ----------
Fra: Benny Gerhard <[email protected]>

Dato: 9. jan. 2013 14.05
Emne: Fwd: Lægekonsulent:
Til: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected],
+ resten af Byrådsmedlemmerne.

Gladsaxe Byråd bør udvise MISTILLID til Borgmesterer Karin Søjberg Holst når hun min sag bevidst tillader groft "misbrug" af kommunens lægekonsulent!

Det har skadet min førlighed (som handicappet) alvorligt, at Socialministeriets "retningslinjer" for lægekonsulenter ikke er blevet fulgt!

Lægekonsulenten er blevet pålagt, at følge sagsbehandlers "ukorrekte" oplysninger, frem for min egen læges faktuelle statusoplysninger!

http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm

---------- Videresendte meddelelser ----------
Fra: Benny Gerhard <[email protected]>
Dato: 8. jan. 2013 13.56
Emne: Lægekonsulent:
Til: "karin.soejberg.holst" <[email protected]>

Borgmester Søborg d. 08.01.2013

Karin Søjberg Holst
Rådhuset
2860 Søborg

Kære Borgmester

Jeg må stille krav til borgmesteren om svar på modtagelse af dette brev, og en dato for en hurtig besvarelse!

Kopi sendes til Byrådet, hvor du som formand er forpligtiget til, at kræve en forsvarlig politisk behandling og afgørelse om mine svigtede borgerrettigheder, ved uretmæssigt brug af lægekonsulent.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat