Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2008, 01:36   #7
lunamaria
Hjemmevant på K10
 
lunamarias avatar
 
Tilmeldingsdato: 22-02 2008
Lokation: kolding kommune
Indlæg: 259
Styrke: 17
lunamaria er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af dhansen Se meddelelser
Hej,
Jeg har også været hele turen igennem, det endte ud i en pension.
Det var kommunen der startede sagen, (efter 8 års kontanthjælp)og på baggrund af min psykiske lidelse. Alle muligheder var, som bekendt, udtømte.
Først fik jeg i samarbejde med sagsbehandleren, indsamlet alle nødvendige papirer, fik lavet en nyopdateret speciallægeerklæring, opdateret ressourceprofil osv. Det var denne proces der tog lang tid, - næsten 1 1/2 år.
Det blev så i første omgang sendt til vurdering ved lægekonsulenten, og der blev vurderet, at der var grundlag for at rejse pensionssagen.
Så fik jeg en kopi, af det hele til godkendelse - fik tilbudt at møde pensionsteamet ansigt til ansigt, men det afslog jeg.Derefter blev der ansøgt, og 1 1/2 mdr. efter fik jeg den tilkendt.

Rigtig godt, du har en bisidder med. Det har jeg også haft igennem hele forløbet.

Hvordan din sag falder ud, er svært at gætte på, men jeg krydser fingre for dig.

Jeg faldt lige over det her...det varer ( forhåbentligt ikke længe før jeg er så vidt ) Tænkte om det er en fordel eller ulempe at være med...hvis nu man har en god dag den dag og virker "normal" så er det måske ikke så smart...
Men det er måske hip som hap om man deltager...ved du eller andre lidt om hvad der er godt og hvordan og hvorledes..??
lunamaria er ikke logget ind   Besvar med citat