Emner: Hejsa
Se enkelt indlæg
Gammel 25-11-2012, 15:03   #14
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af jasch Se meddelelser
Tak for jeres søde ord, jeg kan sagtens læse hvad i skriver, men hvordan smider man bare lige det liv de 15 år de følelser ud på gaden.

Selv om han bestemt og afgjort har gjort noget han ikke skulle, så er man jo dum og stadig elsker manden og føler det hele er ens egen skyld selv om man intet har sagt eller gjort.

Jeg kan ikke lige se hvordan jeg ikke skulle tænke på ham fremadrettet og hjælpe ham så han har mad hverdag.....jeg kan da ikke blive til en kold skid, sådan er jeg ikke som menneske.

Omvendt vil jeg heller ikke byde migselv det mere
Hej Jasch,

Så lige din tråd, jeg har heller ikke været her i nogen tid, men for søren da, du skal da til at tage vare på dig selv og din hund ikke mindst.

Hvordan man glemmer én igennem 15 år, det ved jeg heller ikke om man gør, men du er da nødt til at komme ud af det forhold og det kan ikke gå for langsomt. Har du nogle der kan hjælpe dig igennem denne tid og de beslutninger du skal tage?

Du skal jo ikke passe på den ven/kæreste/mand når han ikke kan opføre sig ordentligt overfor dig og de nære i dit liv. Han må leve sit eget liv og det vil sikkert holde hårdt at få ham til det, men det du er altså nødt til at tage en beslutning som er endegyldig deromkring.

Jeg blev selv skilt for nogle år siden fra min eks. som jeg havde været sammen med i 15 år og har fået 2 dejlige unger med. Jeg elskede og elsker ham ikke mere, faktisk hader jeg ham, men er dog nødt til at samarbejde pga. ungerne. Han er en super far og et godt menneske, jeg skal bare ikke have noget med ham at gøre. Dette er hele tiden kommet mig for øje efter vi brød som er noget af det bedste jeg har gjort i mit liv, men det har holdt hårdt at holde ham på afstand og det vil du nok opleve i din situation ligeså. Du er nødt til at være stærk i din beslutningsprocess, det er det bedste for dig ingen tvivl der.

Måske skulle du også have fat i en gruppe for voldsramte kvinder, det kender jeg ikke lige noget til, men måske gør andre herinde eller der kan søges på nettet.

Pas på dig selv og godt at du skrev herinde, for der er hjælp at hente.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 25-11-2012 kl. 15:08.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat