Se enkelt indlæg
Gammel 20-03-2008, 17:52   #6
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
lgr det kunne være en god ide at skrive til jobkonsulenten/sagsbehandleren og spørge ind til hvad formålet er med en arbejdsprøvning da du er helt ny visiteret og man må formode at dine ressourcer er afprøvet.

Samtidig kan det være en god ide at bede om aktindsigt (også selv om du ikke lige pt står over for en afgørelse af nogen slags , viden om hvad de har skrevet om en kan aldrig skade)

Du kan finde en agtindsigt erklæring her http://www.k10.dk/media/aktindsigt.html

En formulering til en skrivelse kunne lyde noget i stil med dette...
Citat:
Da jeg den (Skriv dato) blev oplyst om at jeg skulle i en arbejdsprøvning på trods af at jeg er helt ny visiteret til fleksjob, vil jeg gerne vide noget om hvad det er jeg skal og hvorfor jeg skal det.

Da jeg blev visiteret til fleksjob var min opfattelse at det man skulle var at finde et fleksjob til mig og ikke at jeg skulle have endnu en afprøvning, efter min afklaring til fleksjob vil jeg mene at man allerede nu kender mine ressourcer så godt som man kan komme til ...

Jeg er visiteret til fleksjob for som der står i loven , at kunne blive selvforsørgende og kan ikke se hvordan endnu en afprøvning kan bringe mig tættere til et fleksjob.

Derfor ser jeg frem til at komme i fleksjob og at i sammen med mig hjælper mig med at komme i gang med et fleksjob hvori jeg kan finde en fremtid og et fremtidigt forsørgelsesgrundlag ...

Mener i derimod at jeg skal i arbejdsprøvning vil jeg gerne kende begrundelsen for dette, da der jo endnu ikke er forsøgt at få mig i et fleksjob og at det ej heller kan være en revurdering da jeg er så ny visiteret til fleksjob som man kan blive

mvh

navn
  Besvar med citat