Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2012, 16:44   #49
tm1978
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2012
Indlæg: 264
Styrke: 13
tm1978 er ny på vejen
Puha. Tak for svar.
Jeg har jo en tid på OCD-klinikken til februar og er godt klar over, at når jeg har været i behandling der, så skal jeg afprøves igen. Det kan jo også være at de kan give mig nogle værktøjer jeg kan bruge for at komme tilbage på arbejdsmarkedet. Men lige nu magter jeg det ikke, for jeg har ikke nogle positive oplevelser at se tilbage på. Så det med at skal insluses i et job og have behandling hos min psykolog + opstart på OCD-klinikken i februar, det er simpelthen for meget. Det er der ikke plads til i mit hoved, slet ikke når angsten fylder så meget. Jeg har overhovedet ikke nogen normal hverdag ved siden af jeg er i deres forskellige aktiveringer. Jeg er fuldstændig handlingslammet.
Jeg har ikke en psykiater. Jeg fik lavet en speciallæge erklæring i 2010 hvor der står jeg skal prøve OCD-klinikken. Der var jeg også mere klar til at komme tilbage på arbejdsmarkedet, men der er sket meget siden 2010.

Det er rart at vide at psykologens udtale så ikke vægter så meget.

Det hun har sagt til mig i telefonen er, at hun vil skrive at med den rette behandling, tror hun godt at jeg kan komme tilbage på arbejdsmarkedet.

Min sagsbehandler ringede i fredags og sagde at hun ville sende anmodningen om attesten til psykologen mandag, det vil sige i morgen...

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind...
tm1978 er ikke logget ind   Besvar med citat