Se enkelt indlæg
Gammel 12-03-2008, 11:16   #3
Lotte A.
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 11-02 2008
Lokation: Kolding
Alder: 49
Indlæg: 46
Styrke: 17
Lotte A. er ny på vejen
Hej igen

Det er åbentbart fordi min sag er lidt vanskelig... De har svært ved at acceptere jeg har et meget lav arbejdsevne pga. min fibromyalgi...

Da de udsatte sagen kunne vi ikke få oplyst hvad de mente der manglede... derfor indstillede min rådgiver mig i desperation til fleksjob for at sikre jeg ikke røg på kontanthjælp... men der fik jeg afslag... Dem fra fleks begyndte at stille kritiske spørgsmål til pension og pludselig fandt de ud af de manglede en undersøgelse fra en psykiater som jeg nu skal have lavet om 1 uge.

Derefter har de alligevel bevilliget mig fleks selv om de har sagt til mig at når så undersøgelsen fra psykiater foreligger så indstiller de mig nok til pension for så er alle papirerne..

De har jo stoppet mine sygedagpenge og giver mig nu ledighedsydelse som er lidt mindre og jeg kan ikke forstå jeg ikke kan få sygedagpenge da der jo står i loven kap.9 §27 stk 6 at man kan forlænge hvis der er søgt pension...

Så hvis min pensionssag ligger og venter burde jeg jo kunne få sygedagpenge, men hvis de har stoppet den og denskal startes forfra så kan jeg jo ikke...

Men jeg kan ikke rigtig fået noget ordentlig svar fra kommunen...
Lotte A. er ikke logget ind   Besvar med citat