Se enkelt indlæg
Gammel 22-08-2012, 06:51   #24
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lynge60 Se meddelelser
Ja jeg er lige så forviret som dig, er også i en praktik igen og skal som sagt være der i 13 uger, og min sb ville ikke svarer på om der evt kunne blive et fleksjob der. Jeg har 2 timer om dagen og så en ugentlig fridag.

Ved ikke lige om jeg skal ringe og spørge ham, har været afsted i lidt over 1 uge, og kan mærke mine smerter bliver værre, men må jo holde ud, men har da fundet ud af jeg ikke skal op i timer, for er ingen ting værd når jeg kommer hjem sover ca 2 timer.

Håber du får styr på det måske du skal snakke med din sb og hører om hvorfor en så lang praktik periode igen.
Husker du, at skrive dagbog under forløbeet?
Ellers kan du søge på "dagbog" her på siden.

Da du startede i praktikken blev der skrevet et dokument, hvor både du og praktikstedet skulle skrive under, så vidt jeg husker.
På det stykke papir skulle der gerne stå hvad formålet med praktikken er.

Hvis du ikke har dette stykke papir, så bed om aktindsigt, så du kan se det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat