Se enkelt indlæg
Gammel 16-08-2012, 09:31   #5
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af MTVRV1 Se meddelelser
har bare et spørgsmål til det
1 jeg er vurderet til 25-30 min effektiv tid om dagen og har meget kort afstand til stedet
2 hvordan har du tænkt dig at nogen kan gennemføre et ressourceforløb med det time tal, eller kunne arbejde i et fleksjob
3 hvis man har så lidt timer, kan man ikke tage uddannelse. hvis man kan gennemfører et kursus eller et uddannelse forløb, med 2 timer effektiv tid i en arbejdsprøvning. så burde man også kunne klare flere timer i en arbejdsprøvning.

samt det er ikke skrevet ind i loven at det hedder to timer

så tror lige man skal klappe hesten lidt

men hvis man er tilkendt pension efter 2003 og kompmunen kan se man kan arbejde i en del timer. ja så kan der hurtig opstå problemer
da kommunen har mulighed for at fra tage en pension efter 2003

super man har fået det bedre, men at springe fra pension til et almindeligt arbejde. det vil kommunen nok kigge en ekstra gang på
Jeg bliver selv fanget af den, og synes det er helt hen i vejret.. for det betyder bare at der vil blive tilkendt tonsvis af fleksjob, til mennesker der aldrig vil kunne finde et, og dermed kommer til at gå på kontanthjælp til de pensioneres... en simpel sparemanøvre, intet andet.

Men faktum er at der efter 1. januar vil kunne tilkendes fleksjob ned til 2 timer om ugen.. og kommunerne vil tage imod det med kyshånd, fordi de vil kunne spare penge.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat