Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2008, 15:38   #18
Neurosmølf
Ved at flytte ind på K10
 
Neurosmølfs avatar
 
Tilmeldingsdato: 26-11 2007
Indlæg: 553
Styrke: 19
Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10Neurosmølf er fast beboer på K10
Hvis Vi ikke selv er redelige får Vi aldrig systemet til at blive mere retfærdigt i deres bedømmelser, så det er i mine øjne lidt hykleri ( og meget almindeligt dansk foriøvrigt ) som Søren L. gør, at nævne/påklage dette formodede fleksjobsvindel herinde og ikke overfor kommunens ansatte. Vi har berøringsangst for at være *stikkere* men ser ikke vores krav og ret på rimelig behandling afhænger af at Vi holder vor sti ren også på rygter..
Disse personer skulle jo revurderes på deres fleksjob 1 gang årligt og der ville det jo være stedet for kommunens folk at se på en anmeldelse. De personer der så var tale om, måtte måske igennem en arbejdsprøvning et andet sted, men hvorfor ikke når mange af os herinde på K10 visseligt har været igennem flere arbejdsprøvninger på trods af veldokumenterede sygdomme/handicap. Så..at lufte en holdning at det er et generelt problem synes jeg er at skýde med spredehagl herinde, især når man ikke har gjort * the right thing' selv mht. anmeldelsespligt, som er en borgerpligt. Personligt havde jeg ikke sagt noget til 1, men 5 er et tal der tyder på systematisk og organiseret snyd og jeg tror ikke det på nogen måde kan være repræsentativt for Fleksjob ordningen.
Men Søren L. og andre som er så heldige at få sit helbred tilbage.I kan jo da forhåbentligt så snart slippe ud af denne *svindlerordning* , så os med dokumenterede lidelser kan få en plads ( jeg har fået tilkendt Kvalificeret tjenestemandspension iflg. lov om tjenestemandspension vurderet af Nævnet for helbredsmæssige vurderinger af tjenestemænd, dette gives kun ved nedsættelse til mindre end 1/3 erhvervsevne, men kommunen vil slet ikke anerkende nogle af de diagnoser de har fået eller resultatet af en arbejdsprøvning, og afviser nu på 2. år bare så meget som et fleksjob, min tilstand er så desværre blevet forværret så meget af sagsbehandlerens håndtering og uvisheden at det iflg. mine læger nærmest er ftp der bliver sandsynligt ... )

Og jo, hvis det lyder som om det er lidt ondt i r*ven jeg har, så er det rigtigt, men sig mig så om det jeg har sagt er forkert ?

Dårligdags hilsen ( undskyld til dem der måtte føre sig stødt over min tone )

Nøvsen
Neurosmølf er ikke logget ind   Besvar med citat