Se enkelt indlæg
Gammel 01-08-2012, 15:07   #7
Bananen
Afhængigheds tegn af K10
 
Bananens avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-01 2012
Lokation: Tårnby den hårde kommune, det kun noget jeg hørt ;)
Indlæg: 329
Styrke: 13
Bananen er ny på vejen
Øøøh jeg har muligvis årsagen til hvorfor papirerne er blevet "væk" Jeg skriver selvfølgelig kun udfra hvad jeg selv har oplevet samt ved, i Tårnby kommune har de et elektronisk system, som hvor systemet helt af sig selv, ligger lægelige papirer op til lægesekretæren, uden at denne har bedt om papirerne, der kan de sagtens ligge i flere måneder uden nogen andre får noget at vide. Jeg blev selv opmærksom på dette problem, da jeg havde en ordentlig SB i hjælp og omsorg centret, som skulle havde haft en status erklæring fra min læge. Jeg får efter et par måneder at vide, min SB ikke havde modtaget nogle erklæringer, jeg spørger min læge, hvad der var sket, han beviser, han sendte den til kommunen, 2 måneder før, jeg viser min SB at omtalte erklæring var afsendt, og at der i mellemtiden faktisk var afsendt en til, som skulle havde været til JC (de havde heller ikke modtaget nogle erklæringer)
Min SB begynder så at undersøge dette, han finder ud af, mine 2 erklæringer faktisk ligger oppe hos læge sekretæreren, upåagtet denne ikke skulle havde dem, men der hvor systemet knækker, dette har Tårnby også vedkendt sig, er at den alm SB ikke kan se de papirer i hans system (altså på computeren), det skal lægesekretæreren manuelt give lov til. Er det så noget der er rettet efter man fandt ud af det, NEJ, man har derimod skrevet et brev til SBerne at de skal ringe til lægesekretæren og få denne til at give dem lov til at se papirerne på deres klient på DERES EGNE computere, det virker fuldstændig vanvittig, men man har PT ikke kunne rette denne fejl i systemet.
Jeg tror ikke det er en fejl kun Tårnby kommune har i deres system, men det betyder at hvis SBen ikke er bekendt med at papirer godt kan være i huset, men at de skal ringe op til lægesekretæren, og sige de godt vil havde lov til at se disse papirer, ja så ligger de fint deroppe, uden nogen aner det 
__________________
Man skal være rask for at kunne være syg

Bananen er ikke logget ind   Besvar med citat