Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 26-07-2012, 01:48   #399
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det går okay, men har ind i mellem sindssygt meget lyst til en alm smøg, men vil ikke købe en pakke af samme årsag, jeg ved jeg vil ryge dem.
Jeg er ikke 2 sek i tvivl om at det gør en kæmpe forskel at jeg røg menthol, for alm smøger smager af absolut intet, mens jeg sagtens kan ryge en menthol, og syntes den er akkurat lige så god som alt tid, en smugle smagssløs, men stadig god.

På mange måder er det 100 gange nemmere at ryge end dampe, nok skal jeg handle langt sjældnere, men hold keje et rod med væsker og batterier, og sikre at man har nok der er strøm på og, har husket væske og... jaaarmen et gedemarked mand, rigtig sjovt er det så når vi tager på shelters.
Var af sted her forleden, der viste vi så at vi skulle være hjemme tirsdag til konebærring (der er sportsuge... byfest, det var i øvrigt hyle skægt) og vi ved vi er hjemme fredag for der skal jeg være i køkkenet til revyen, men lørdag drøner vi bare det ud af uden planer overhovedet, ud over at der skal nuppes et ton caches altså.
Med 2 cigarettændere i bilen, hvor det ene er optaget af ungernes tv nintendoer osv, og den anden så skal levere strøm til cig-batterier (til 2 næser) 2 stks mobiler og en GPS´er... det kniber altså en smugle, har man så samtidig fejlvurderet hvor meget væske man bruger (som jeg gjorde sidst) er det pludselig ikke skie sjovt længere, nu var vi i Aalborg sidst, så vi tog da bare ind i Bullie og købte, de er dyre, og faktisk bryder jeg mig slet ikke om stedet eller ejer, men okay hver sin smag (der skal vi IKKE! ind igen) Nej jeg foretrækker altså Max.

Jeg kan forøvrigt hilse og sige at man altså gerne må sælge væsker med nikotin i, fødevarestyrelsen har ganske rigtigt besluttet at man ikke må, men de kan ikke gøre en fløjtende prut ved at man gør det, for der er ingen lov der siger at man ikke må, det skal altså lige vedtages ved lov før de kan gøre noget ved det.

Nå men jeg savner altså mine smøger, sådan er det bare, det er ikke sådan at jeg mangler at ryge, som en ryger der stopper med at ryge, på det led opfylder dampningen fult ud mit behov, jeg savner heller ikke at bide negle, det er jeg stort set stoppet med efter jeg er begyndt at dampe, lidt morsomt sys jeg, jeg savner heller ikke min dårlige kondi...
Jeg plejer at tage den store datter med ud på en ose-tur for hendes fødselsdagspenge, hvor vi cykler 7 km hver vej, der er en pænt hård bakke, vi skal over, og jeg plejer at skulle holde pause et par gange, ikke fordi det er hårdt men fordi jeg hiiiiver efter luft, i går drønede vi hele vejen uden pause, på hjemvejen var tøsen ved at være godt træt i benene (klart hun kørte også på en cykel der er 5 gange så tung som min og havde altså kun 2 gir at bruge af, mens jeg har 21... jeg brugte dog kun de 5 hårdeste) så på hjemturen skubbede jeg hende ca halvdelen af vejen, og jeg mistede overhovedet ikke pusten, jeg er heller ikke værgen træt eller øm i dag, det plejer jeg.

Men at ryge er bare nemmere og hyggeligere (og dyre ) så jo jeg savner at ryge, og blev jeg tilbudt en menthol smøg vil jeg ikke tøve med at takke ja, og så vil den blive NYDT! i fulde drag, det er ingen hemmelighed, jeg skammer mig ikke en gang (det er næsten det værste)

Så jo det går godt med at dampe, men det ville gå akkurat lige så godt med at ryge, jeg kan heller ikke få mig til at sige jeg ikke ryger, for mentalt er jeg ryger, og jeg tror ærlig talt aldrig jeg holder op med at være ryger, men det overrasker mig så heller ikke, at jeg har det sådan.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat