Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2012, 14:39   #175
smækkerlækker
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2012
Indlæg: 165
Styrke: 13
smækkerlækker er ny på vejen
Kære Jonas81

Hvis man har en debat, gælder det om, så vidt muligt at holde sig til emnet. Ellers mister man både seriøsitet og lyttere.

Jeg kalder dig ikke noget, og jeg stiller ikke spørgsmålstegn ved, om du er ved dine fulde fem. Det gør jeg ikke, fordi jeg ikke kender dig.

At du har skærpet tonen og synes du er berettiget til det, må du selv tage ansvaret for.
Jeg forholder mig til dine holdninger og ikke din person.

Det er afsenderens ansvar, hvordan en tekst forståes. Hvis det kan misforstås eller ikke er til at forstå, så er det forfatterens ansvar.

At du bliver målløs og føler, at du taler til en dør og sammenligner mig med fanden - hmm.

Problemet er, at du har fået rodet dig ud i noget, du ikke kan komme ud af.

Med fare for at lyde arrogant, vil jeg alligevel sige: Jeg er en gammel ræv og selvfølgelig griber jeg fat i den der med mindstelønnen og holder dig fast på den.

Jeg kan godt lide dig. Jeg kan lide dit engagement og din ihærdighed. Du brænder for noget her, det er tydeligt og du prøver virkelig at overbeviser mig om sagens rette sammenhæng, som du ser den. Der måtte godt være flere, der brænder for sagen som dig. Så ved man, hvor man har hinanden.

Så er du er velformuleret. Du vil være en gave for politiske partier eller andre, der fører kampagner.
Det er bare ærgerligt, du ikke er på "mit hold".

Og selvfølgelig kan en mindsteløn blive for høj. Det kan bankdirektørens løn også. Det tror jeg egentlig vi er enige om.

I rest my case.
smækkerlækker er ikke logget ind   Besvar med citat