Se enkelt indlæg
Gammel 11-07-2012, 13:43   #37
Kuzuri
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-07 2012
Lokation: Møn (Vordingborg kommune)
Alder: 37
Indlæg: 9
Styrke: 0
Kuzuri er ny på vejen
Øj hvor er tråden blevet stor. :O Har haft det dårligt de sidste par dage, så jeg har ikke lige fået tjekket... det er dog ikke meningen at tråden skal handle om reformen - jeg får det bare dårligere af at læse om den.

Men jeg har fået følgende at vide; min sagsbehandler ER igang med at skrive ressource-profil. Det eneste som gør at den først bliver helt færdig til September, er at der vil den ene af mine behandlere først være i stand til at skrive en udtalelse, da der lige skal laves flere undersøgelser (men de BLIVER færdige til September). Derudover har jeg snakket med min primær-behandler indenfor psykiatrien, og hun vil gerne snakke med min sagsbehandler for mig, for at holde mig opdateret om processen, og for at sagsbehandler også er løbende opdateret om hvordan jeg har det.

Men tak, smækkerlækker, for dine ord. <3 Jeg er stadig meget bange, men det hjælper at blive bekræftet i, at det ikke er helt håbløst det hele.

Men jeg kan også garantere for, at behandlerne vil se at jeg vil blive psykotisk hvis de presser mig. Som min psykiater udtaler (kort sagt); "JP har en meget forstyrret personlighed, med lav stress- og psykose-tærskel, og yderligere arbejdsprøvning mv. vil forværre tilstanden. Alle behandlingsmuligheder er udtømte, og tilstanden er stationær".

Men jeg tør stadig næsten ikke håbe på noget. Sagsbehandleren gør dog hvad hun kan, og det er jo det vigtigste...

Jeg er 26...

Sidst redigeret af Kuzuri; 11-07-2012 kl. 15:19.
Kuzuri er ikke logget ind   Besvar med citat