Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2012, 09:46   #70
popiae
Jeg bor her på K10
 
popiaes avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-09 2007
Lokation: Hillerød
Indlæg: 6.266
Styrke: 25
popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10popiae er fast beboer på K10
"DK har desværre et kæmpe underskud på budgettet. Og det er ikke muligt at lade de rige betale det hele. Årsagen er 1) der er ikke særligt mange rige i DK og 2) DK har blandt verdens højeste skatter og man kan derfor ikke skrue på skatteknappen meget mere før det får meget negative konsekvenser." citat Jonas81.

Dette er jeg helt uenig med dig i.


De der tjener allermest, har dels under Vog K fået store skattelettelser, og ny regering, har fulgt samme dagsorden.

Og med den nye Skattereform, og fleks/førtidspension, er det de aller svageste grupper, der betaler for gildet.
herudover har de altid betalt til satspuljen, med en del af de stigninger, som jo har fulgt lønudviklingen.

Det værste er, at de, der tjener mest, stort set IKKE mærker disse skattelettelser, som ville give STORE mærkbare lettelser, for de allersvageste.

Ganske korrekt, findes der flere andre måder, at spare på også.

BLa. skal industrien, mv. betale SKAT i DK, som minimum det der eksporteres herfra.

Jeg ville, personligt gerne have, at man ikke skulle kunne ligge industri, forretning mv., i udlandet, for så selv at blive boende, med familien, schore fordelende, men undgå at betale skat herhjemme, og bidrage til et samfund de ofte jo foretrækker, at blive boende i.

VH Popiae

Sidst redigeret af popiae; 08-07-2012 kl. 09:51.
popiae er ikke logget ind   Besvar med citat