Se enkelt indlæg
Gammel 08-07-2012, 08:56   #18
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej


det går ikke så meget ud over os der allerede har pension...vi er nok dem der slipper billigst...men jeg vil nødig være den der skal søge ftp fremover....det bli hårdt psysisk og næsten umuligt...
men nogen der også bliver hårdt ramt er fleksjobbere..det er en hård fremtid for dem..revudering hvert 5 år... stor lønnedgang for der der skifter job og måske er vant til en bestemt indtægt...og så skal gå ned.man ka. altid diskutere hvornår nok er nok..men man indretter jo sin økonomi efter ens løn...og så betyder det meget..
de blir nok ramt hårdest og som en skriver- enlige mødre får speciel fradrag - bare ikke enlige fleksjobbere mødre..de blir snydt..og det er ikke fair..det er at lave forskel...
og at tro en arbejdsgiver vil ansætte en ned til 2 timer er at leve i en anden verden....min mand har firma og siger at under 8-1o timer går op i hat og briller..jeg er spændt på at høre om den første der får 2 timer,,,
så for mig betyder reformen ikke det store personligt,jeg slipper biligt forhold til så mange andre..
men jeg krydser fingre for dem der næsten er i mål og håber at blive færdig og for dem der skal i krydsild i fremtiden...tror læger.psykologer og psykiatere får
rigtig travl i fremtiden med alle dem de skal samle op...

stribe førtidspensionist 2o1o
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat