Se enkelt indlæg
Gammel 03-07-2012, 23:56   #30
Viper
Afhængigheds tegn af K10
 
Vipers avatar
 
Tilmeldingsdato: 16-09 2008
Lokation: Odsherred
Alder: 63
Indlæg: 319
Blog Indlæg: 5
Styrke: 16
Viper er rigtig godt på vej
EL er der andet lige nu?

Det bliver så også første gang jeg stemmer der henne selv om jeg ikke er enig i ret mange af deres mærkesager.

Hvad angår alle de tanker der flyver her på tråden omkring de forskellige politikere, så mener jeg personligt ikke at det drejer sig om deres politiske ståsted eller ført realpolitik.
Jeg tror desværre at problemet i virkeligheden ligger i det faktum at de fleste politikere, på tværs af fløje, består af akademikere som på forhånd har lagt an til en karriere som MF'er eller MEP'er.
De har derfor aldrig studeret til noget man bruger i det almindelige liv i Danmark eller haft almindeligt arbejde. De der har haft arbejde før de kom ind på borgen, har oftest kun arbejdet i deres partiforening (bl.a. med at få helt brune tunger), eller som lokalpolitikere i region eller kommune.
Dette medfører jo at de ganske enkelt ikke har nogen som helst forudsætning for overhovedet at kunne forstå hvordan det er at være på det almindelige jobmarked, enten vi nu snakker offentligt eller privat, lavt eller højt uddannet, lavt eller højt lønnet.

Spørger man mig, skulle der ganske enkelt være en ubrydelig lov der siger at man ikke kan stille op til et politisk embede i Danmark uden at have mindst 20 års erfaring i almindelig beskæftigelse. Så kunne det jo være der kom helt andre boller på suppen.

Bare en strøtanke.

til alle
Viper
__________________
Failure Is Not an Option. (Gene Krantz, Mission Control, Apollo 13)

Enhver soldat kan slå ihjel, men kun den sande kriger kæmper for at redde liv. Any Soldier Can kill, but only the true warrior fights to save lives. (russisk ordsprog)
Viper er ikke logget ind   Besvar med citat