Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2012, 12:27   #313
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af mand Se meddelelser
LUM.

Vi er jo så forskellig, heldig vis, nogen vil have more,n og nogle datteren,

og nogle vil have begge 2 jeg kan da godt forstå din forhandler er negativ

over for pink, jeg har købt for flere 1000 kr den sidste mdr, det er jo gået

fra en dansk forhandler, tag nu et godt startsæt købt hos pink,

det er ved at være halv pris hvad en dansk forhandler skal have, kan bestemt

ikke forstå din forhandler ikke syntes CE4 er gode, eller er det kun dem han

sælger som virker ?

jeg kender mange som kun vil handle ved pink, ikke kun fordi det er billigt,

men pga. det er gode vare hun sælger,

det første væske jeg købte var hos tecc, 10ml 65 kr, så er det sgu også betalt,

godt vi er forskellig, heldig vis for det.

Nej sådan er han ikke *ss* han har anbefalet andre steder at købe, og sælger os gerne en c4 hvis det er det vi vil have, han kan selv bestille dem hjem fra den side, så for ham er det ikke noget prob, han fraråder det bare, akkurat som han gjorde med c-modellen, og fik ret. C4 har han haft afprøvet både 1´eren og 2´ren, og 1´ren knækker som bekendt, det er så rettet på 2´ren, men han er stadig utilfreds hvorfor husker jeg ikke... jeg var ikke med det var gemalen der var der.

Han har haft brugt pink, og kom med en stor bøtte med batterier, tag en sagde han, ryst den, og lyden var klonk klonk, grunden til hun er billigere med bla dem er at det er uoriginale, og hun har ikke ville tage dem tilbage som ikke virkede, der hvor han handler nu sender han bare skidtet tilbage (men det kan jo sagtens have ændret sig siden han brugte hende, det kan jeg jo ikke vide noget om *ss*) yder mere var hun meget ustabil i leveringen, nogle gange meget hurtig andre gange ikke, nogle gange fik man det man havde bestilt og som folk også har kunne berette i denne tråd nogle gange ikke. Det er hans oplevelse *ss*

Personligt er vi bare utilfredse med smagen, eller rettere mangel på samme, og som jeg har skrevet 1 mill gange er vi jo forskellige, som vi er temmelig enige om nogle vil gerne have stik tungen ud af vinduet og så er det naturligvis DET de skal.

Noget helt andet er den c-model det smager brandt, alt er renset og ny af de små brandere (den med tråde i) det hjælper ikke, skifte væske mundstykke osv osv hjælper ikke. Det lykkedes mig at skifte en af de små dimser og den kørte næsten en dag (nej den løb ikke tør) så smagte det igen brandt, var det så bare det, men jeg bliver faktisk skie dårlig lidt efter, får den ondeste kvalme, det er absolut ikke sundt.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat