Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 20-06-2012, 15:08   #168
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Weee, to nye dampere, allerede i dag....synes GODT NOK det er spændende, jeg GLÆDER MIG VILDT til at høre hvad i synes om det!!!

LUM, brænderen, er det den der hedder atomizeren?? Eller er det den væge der sidder i atomizeren du kalder brænderen?? som normalt hedder en spike??
- hvis du lige bladre en side tilbage og ser Thyradanebodds nr to link, så er der en rigtig fin video om hvordan du kan genoplive din brænder/atomizer/spike, når den er død. Og efter genoplivningen, og den dør igen, så har jeg altså kunne genoplive dem efterfølgende igen og igen. Således har jeg en atomizer der er mere end 6 mdr gammel og som virker endnu, selvom den har været død 4-5 gange i mellemtiden......
Bare lige et tip

Og til de nye dampere, husk at fylde væsken på korrekt, så i ikke drukner dyret ved enten at hælde væsken i den coil der sidder i midten eller andet.....
- hellere lige komme ind og spørge en gang for meget, end for lidt!!

Det LUM nævner med at man kan presse polen for langt ind under opladning, er også korrekt. Så skru ikke batteriet for hårdt ned i. Sker det alligevel en dag at i har fået presset polen - så skriv det her inde, så skal jeg nok forklare hvordan man får polen ud igen.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat