Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2012, 11:43   #122
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Maja blokke er nok ikke lige min hest staver som en, og rammer tasterne næsten lige så godt

Der til er der flere der brokker sig over "mig" fordi jeg tit er lidt indviklet at læse (og ofte vender ordstillingen omvendt) samt ikke mindst er laaaaaang.

Men jeg er da glad for du får dig et billigt grin af og til, grine kan man ikke gøre for lidt (med mindre man har hold i ryggen) Faktisk vil jeg hellere folk har sig et godt grin end har ondt af mig, jeg hader at være hjælpeløs, at blive pylret om forstærker følelsen af at være hjælpeløs ikke sandt*ss*

Men det er da synd for dine unger at de bliver helt bange for om du overhovedet overlever mine indlæg, men der har du jo netop en god grund til at dampe i stedet for at ryge Måske det kunne jo være en ide at du fast har en inhalator (altså astma spray) installeret sammen med din pc, så kan du jo lige tage et hiv inden du begynder at læse.

Og nu er jeg OT igen... undskylder igen og forlader tråden helt, for er bange for mand ikke bliver ved med at kan finde på ting der kan føre tråden tilbage hvor den hører hjemme.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat