Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 17-06-2012, 21:13   #113
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Det med væsken skal jeg huske.

(følgende er totalt OT)
Lige nu er der ikke penge til en omgang mere, der går lige 3 uger, men så skal jeg altså have mit eget stratsæt, ind til da krejler jeg af gemalen, når han er hjemme (han vil gerne have bække batterier med på arbejde i hvert fald i begyndelsen, hvilket er nødvendigt for han er væk temmelig mange timer) Men vi får sikkert brug for mere væske inden da, og med de ekstra mundstykker er det jo intet prob at jeg får en tak mildere

Jeg flyttede en lille kommode (efter lige at have fået tapetseret på et værelse om skal laves til lege/hygge rum til tøserme hvilket jeg naturligvis gerne vil være færdig med for har rodet i mindst en uge, og har derfor heller ikke kunnet komme til at gøre ordentlig rent for ragelse... som om der er udsigt til den grundige rengøring lige nu) og satte kommoden, hvor jeg bøjede i knæene, som man skal, da jeg rejste mig.... jeg fik vendt mig om, og så blev jeg bare svimmel så jeg smed mig ned (hellere ligge ned end stå op) på vejen ned nåede jeg bede den bette hente far, jeg slap for at besvime, men var flere gange temmelig svimmel, jeg kunne fisme ikke en gang dreje hovedet, ikke nok med det fik jeg ret hurtigt et akut behov for at komme på wc (tror en nærve er påvirket)
Jeg lå naturligvis på min arm, så den begyndte at sove og flytte den kunne jeg jo ikke, og jeg ligger bare generelt af H til på maven, så naturligvis var det lige sådan jeg skulle ligge *grr*

Jeg endte med efter næsten 2 timer at bede manden hente et par håndklæder for skulle altså bare tisse, men jeg kunne ikke (det gjorde faktisk ondt at forsøge) så jeg blev så tilpas stædig at jeg fik mig møvet op at "stå" og ud at tisse, hvor jeg sådan set ikke blev færdig (som sagt tror en nerve til blæren ell er påvirket) men har altså heller ikke haft spor lyst til at forsøge at bevæge mig der ud siden, nu sider jeg lige så "godt" her på kontorstolen, bare jeg lader være med at dreje hovedet og løfte albuerne højere end bordet, så går det (stiv som en bræt *gg*) om end mine ben mærkes mærkelig (som om der ikke er fuld følelse i dem, og de fryser)

Jeg kan mærke at brug af mine ben er værst (sjav sjav) har jeg fx pga en af ungerne behov for at skubbe stolen ud fra bordet, og bruger benene (som man jo normalt gør) AAAV, men trække tilbage igen med armene er altså heller ikke super morsomt, dog bedre end med benene

Jeg lå der inde på gulvet på maven med bøjet hoved (strække halsen ud til helt åben luft og halsrør kunne jeg ikke på det tidspunkt) og drak vand af en lille skål med sugerør i, mens jeg forsøgte at få en ibrufen og 2 alm ned, ibrufenen havnede i halsen, kunne jeg mærke, så der gik ret lang tid i mellem jeg fik dem ned, og der røg en masse vand (og så når man skal på wc) jeg kom sådan til at grine da gemalen kom med den skål, hvilket førte til at jeg (igen) ikke kunne snakke og lidt efter gav ham en verbal røvfuld (så godt jeg nu kunne) for at få mig til at grine, men han gjorde det jo bare for at hjælpe og hvad skulle han ellers gøre??

Vi er helt elendige, manden faldt ned på bælterne på gravmaskinen for en uge siden (en 3 meters penge) så han har lige et par trykkede ribben, tidligere i dag havde han fået sig sat suuuper godt (læs dumt) så da han ville rejse sig... noget har sat sig i klemme ved de ribben, så han havde ikke en jordisk chance for at tumle med mig, nok går han bedre end jeg gør, men det ser altså også temmelig morsomt ud når han bevæger sig, kunne han så bare have taget fat og flået mig op, men det kunne han jo ikke, jeg havde ikke noget valg men måtte jo bare blive liggende der.

Det værste er næsten at jeg skal til et temmelig vigtig møde i morgen, manden kan ikke få fri, men det skal godt nok forandre sig MEGET for at jeg har en chance for at komme nogen steder, bare tanken om at jeg skal i seng på et tidspunkt, jeg har opgivet, og holder min egen lille døgner tror jeg *gg*
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat