Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 13-06-2012, 08:12   #57
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Synes også det er dejligt, at man ikke længere kan udgå for smøger og ikke længere behøver at luske ud sent om aftenen, for at være sikker på man har til om morgenen.....

Og så er det dejligt man kan dampe hvor man vil og ikke længere er hensat til at gå udenfor, men lovligt kan dampe lidt på indkøbsturen, bussen, restauranten, frisøren eller hvor det nu er man vil dampe henne, da man ikke udsætter nogen for passiv rygning.
- og sikke en masse mennesker man pludselig kommer i kontakt med, der gerne vil se e-cig'en og høre nærmere......

Og så synes jeg faktisk også det er meget sjovt, at sidde og dampe lidt på bænken i centret, og få de der sure kommentarer ''det er et røgfrit center'' og så kunne slynge ud, at man ikke RYGER, men DAMPER og det er uskadeligt for andre mennesker (knyt sylten moster!)

Jeg stod også en dag og dampede udenfor ungernes skole, og der kom også en af disse frelste forældre, der DEMONSTRATIVT skulle hoste og sige til ungen - netop som de passerede - at der STANK af cigaretrøg. Der måtte jeg også liiiiiiiiige indskyde at det sikkert var noget psykisk, for der er ingen røg i MIN, men damp, og at jeg dampede vandmelon, så det umuligt kunne STINKE af cigaretrøg
Må indrømme at jeg finder en sær form for nydelse i at hævne mig på de aller mest krakilske, som jo altså SLET IKKE har noget at sætte en finger på.

Lyder som nogle gode blandinger, mand.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat