Se enkelt indlæg
Gammel 12-06-2012, 18:46   #29
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var dog et ubehageligt aggressivt indlæg at komme med MVP

Hvor i mit indlæg ser du at jeg vil bestemme noget som helst?

Du bør undlade at tolke på hvad det er jeg mener....

Jeg har ingen fantasi om en s, sf, el regering....

Det jeg skrev var at det kunne lade sig gøre....og til det kan du jo ikke sige en skid til....da du ved lige så lidt som mig om hvad der sker i fremtiden...

Med hensyn til hvad jeg skal og ikke skal på min egen hjemmeside.....har du intet at skulle bestemme over....

Hvis jeg ville bestemme at folk herinde skulle have en bestemt politisk retning....tja så kunne jeg jo bare forbyde folk at deltage hvis de havde den retning jeg ikke ønskede....

Du forstår vidst ikke at dette er min egen private hjemmeside....som jeg kan indrette som jeg har lyst...

Nææ du....her er alle velkommne....blå som røde....

Hvis du kigger lidt tilbage i forummet....så er jeg vist nok en af de få der forsvare retten til at alle kan være her...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat