Se enkelt indlæg
Gammel 10-06-2012, 22:03   #51
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af stribe Se meddelelser
og du vidner om et mor med et kæmpe overskud..
Nix, ikke noget kæmpe overskud her.

Eller d.v.s., nu er der atter lidt overskud "på kontoen".

For 5 år siden var jeg i arb.prøvning på et beskyttet værksted i 4 mdr., jeg blev behandlet som værende totalt og aldeles fuld af løgn, selvom det var kommunen, der stod bag alle de løgnehistorier der var.

De sidste 5 år har været op af bakke, jeg har kun haft det godt i kortere perioder, det meste af tiden har alt virket uoverskueligt.

Men for en måneds tid siden begyndte det, at lysne, jeg turde dårligt tro det var sandt, det er jo skønt når hovedet fungerer.
Jeg har det stadig rigtig fint, og set i bakspejlet har jeg nok kæmpet mod en depression, som nu er lettet, langt om længe.

Så det med overskuddet er sandelig ingen selvfølge i min verden, de sidste 5 år har det nærmest været fraværende.

Jeg har kun "overlevet" ved at prioritere.
For mig er det vigtigere, at være der for mine unger end, at få støvet af hver uge.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat