Se enkelt indlæg
Gammel 08-06-2012, 14:02   #1
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 18
c.l.e.o. er ny på vejen
der er ikke styr på noget Sygedagpenge lukker snart.

en af mine er i klemme,g der er vist ikke styr på noget,ordblindhed og håbet om at klare sig på arbejdsmarker igen,har gjort at alle har været optimistiske om fremtiden inden for 2 år.

Status er at der nu er sagt "rask meld dig og fin et job" 1 angust lukker sygedagpengene.

Han har været sygemeldt i 2 år til august,lægerne har sagt at der er mulighed for orbedringer efter en brækket ryg.
der arbejdsskade erstatning på 5% ejen læge siger det for lidt det blev anket og sener stoppede anken,da man var nød til at bruge af pengene som var udbetalt.

man kan ikke bare klare et job på almendeligvis.

til august er der gået to år,og det eneste der e fortaget er at anden aktør skulle udrede-og der blev det forslået mere uddannelse ,da man ikke kan bruge sin 2 årige ungdoms uddannelse til noget uden det ville vare fysisk belastende job. det var i december

der så svar nu de vil ikke give en revalidering,og man kan bare melde sig rask,og finde sig et job.

læge papirene i sagen der 1½ år gamle-og man har bare passet sin behandling hos krioprakter,og bruget smertestilledene.Smerter ved belastning,kan ikke løve efter en bus uden der opstår smerter.

man forklare igen ved mødet i juni i år ,at et almendeligt job kan man ikke klare,og enden på mødet er vi kikker på sagen igen ved at indhente en status opdatering hos lægen,men under alle om stændigheder slutter sygedagpengene til august.

Hvor starter vi lige-jeg har sagt ejen læge-fagforeningen skal have besked om hvad der er igang.

Agtindsikt men kan man ellers lige gøre mere lige nu ?
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den

Sidst redigeret af c.l.e.o.; 08-06-2012 kl. 14:10.
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat