Se enkelt indlæg
Gammel 27-05-2012, 22:44   #18
c.l.e.o.
Jeg bor her på K10
 
c.l.e.o.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-06 2009
Lokation: Jeg har glemt hvor jeg kommer fra og hvor jeg skal hen :)
Indlæg: 3.317
Styrke: 19
c.l.e.o. er ny på vejen
Al begyndelse er svær,men du kender jo til det hele på ride skolen kan jeg forstå.
Så det er ikke alt det nye der tager pusten fra dig,så jeg forslår som de andre få en tid hos din sagsbehandler,og fortæl som du gør i første indlæg,om at du trode du lige skulle komme dig efter sygdom osv.og at det aller rede er svært nu for dig.

Jeg kan forstå du ikke er oppe på de 15 timer der forventes endnu,så undre mig at du er ansat,er du sikker på du ikke stadig er på prøve ?

Jeg forstår det sådanne at der allerede er sagt de ikke kan bruge dig hvis du ikke kan 15 timer ,og du nok skal have nogle letter opgaver ind i mellem for at komme op i tid,så jeg vil foreslå at du ser dig om efter nogle opgaver der er som du evt,kan få fingerne i som som kan lette din dagligdag ,til det har jeg ingen foreslag for je har ingen kendskab til det område .

Håber du finder en løsning,ellers kommer den af sig selv når du ikke kan og må have sygedage så ryger jobbet jo nok hend af vejen-pas på dig selv,der er ingen andre der kan og der er ingen andre end dig selv der kan mærke hvordan du har det,så sig det som det er.
__________________
Man kan ikke give livet flere dage,men man kan give dagene mere liv .

Der findes altid en tredje udvej,bare man er i stand til at finde den
c.l.e.o. er ikke logget ind   Besvar med citat