Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2012, 16:03   #855
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Socialminister Søborg d. 21.05.2012
Karen Hækkerup
Holmens Kanal 22
1060 København K


Kære Socialminister

Afgørelsen er helt og holdent din!
Du bestemmer om jeg skal overleve, eller ikke!
Det er Staten og Gladsaxe Kommune der er skyldig i mit forfald!


Vi skal hurtigt have afregnet mit liv som handicappet person, der hovedsageligt er blevet lagt i ruiner af Gladsaxe Kommunes lægekonsulent.
Lægekonsulenten har fraveget sin reelle opgave som lægekonsulent nemlig, at fungere kompromisløst som oversætter af læge- og speciallægeerklæringer, der af kommunen er indhentet som helbredsoplysninger til personlig sagsbehandling.
Lægekonsulenten er ifølge Retten i Glostrup skyldig i at jeg mistede min hjælp, fordi den anklagede lægekonsulent udtalte som han gjorde! http://www.benny-g.dk/Domstole.htm

Ufravigelige krav til Socialministeren contra Gladsaxe Kommune

Socialministeren har et alvorligt behov for, at få udarbejdet sig en detaljeret tilsynssag mod Gladsaxe Kommune, for kritisabelt misbrug af sin lægekonsulent, overfor en handicappet borger.

Gladsaxe Kommune må overfor ministeren redegøre for, på hvilket grundlag med hvilken rettighed kommunen har tilsidesat socialministeriets ”RETNINGSLINJER”.

Gladsaxe Kommune må forklare på hvilket grundlag kommunen vælger at henholde sig til, at lade kommunens brugte sagsbehandler fremlægge ukorrekte oplysninger til lægekonsulenten om mig, og altså oplysninger der strider imod de lægefagligt fremlagte journaloplysninger fra min egen læge.

En tilsynssag der skal redegøre for lovligheden for, at Gladsaxe Kommune med sin store viden om mine manglende personlige færdigheder, frit kunne misbruge sin lægekonsulent Claus Bjerregaard til at fravige og, at udtale sig i henhold til mit handicap som 100% invalid og uden erhvervsevne til, at kommunen med hans vurdering og udtalelser, kunne fratage mig 75% af min hjælp over en periode på 3½ år, og derved kraftigt forværre min helbredstilstand!

Det er Gladsaxe Kommune der i skarp strid med mine helbredsoplysninger fra min egen læge, har gjort mig fysisk og psykisk fortræd ved, at lyve om mit handicap til lægekonsulenten, og derved har ødelagt resten af mit liv.
Det er Gladsaxe Kommune der er lægekonsulentens øverste myndighed, og dermed den ansvarlige for der forløb, der aldrig burde være sket!


· Gladsaxe Kommune er INHABIL når det tillades, at sagsbehandleren lyver om mit funktionsniveau, med en besparelse på 2.141.064,85 kroner ved fratagelse af hjælp, og en alvorlig forværring af mit handicap til følge.
· Gladsaxe Kommune er INHABIL når ikke en foreliggende speciallægeerklæring om ”at færdes”, der blev brugt til udskiftning af handicapbil måneden før fratagelsen af min hjælp, ikke blev forelagt lægekonsulenten. – Citat: Undersøgelsen har til formål at belyse forhold om patientens sygdom og behandling, og eventuelle prognose vedrørende de nuværende gener samt belysning af generelt funktionsniveau, evne til at færdes, gangdistance o.s.v. citat slut: http://www.benny-g.dk/laegekonsulent.htm
· Gladsaxe Kommunes lægekonsulent er INHABIL når han vælger at følge ukorrekte oplysninger fra sagsbehandler, og ikke kun vægter at tolke/oversætte de lægefaglige oplysninger der er indhentet til sagen, og som ministeriets ”retningslinjer” tilsigter.

Hvis ikke socialministeren vil henholde sig til, at ministeriets anvendte ”retningslinjer” overfor borgernes helbredsmæssige og sociale retssikkerhed i kommunerne bliver overholdt, så må det være den fungerende socialminister og dermed Staten der er de ansvarlige hvis jeg vælger, at følge min plan, og opgive min mere end 10 år lange kamp for overlevelse!

Jeg er ikke forpligtiget til, at skulle acceptere, følge og overleve statens og kommunens retsstridige misbrug af lægekonsulenter, der har betydet at min tidligere opnåede førlighed efter min tilskadekomst nu ligger i ruiner og, at jeg ikke længere på kortere eller længere sigt kan genvinde den tabte førlighed!


Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat