Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2012, 02:42   #23
stribe
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 02-03 2012
Indlæg: 2.248
Styrke: 15
stribe er rigtig godt på vej
heller en blå regering end de høns der sidder der nu...
og det mener jeg..løftebrudsregering,afgiftregering..man ka blive ved..og nu vil de ha min mand ka tjene mere pga topskatten og vi skal rammes..det er da ikke særlig solidarisk..der er jo en grund til de har mistet alle de stemmer og venstre styrter frem
jeg tror de vælterr med et brag og personlig satser jeg på det sker til efteråret,men hvem tror enhedslisten vil dolke deres venner i ryggen..

men de skal til at tage dem sammen og gøre noget for erhverslivet..el.lukker der flere og flytter flere til udlandet..ja jeg ved godt de har sat lidt igang,men det er jo en stakket frist.
fyr flere i det offentlige - efter min mening er de reigelige generelt..nedsæt moms og afgifter..så vil der ske noget og la folk få glæde af deres sidste tjente kr.
johanne er alletiders taler og hun virker også sød,det er intet personligt - men politik har hun ikke forstand på..hun har nogen underlige ideer og tør garanteret ikke stå fast..desværre

man kunne sige meget om pia kjærsgård - hvad enten man ku lide hende ej,havde hun noget mere i bukserne end johanne s niesen..hun burde gå i praktik ved hende,hun var og er en hård forhandler..stemmer dog ikke på dem
jo mange er træt af dk..mere til de rige og straf fleksjobber og førtidspensionisterne...er det virkelig sådan folk forbinder rød regering..føj siger jeg bare

stribe ftp
stribe er ikke logget ind   Besvar med citat