Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2012, 09:09   #852
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 14.05.2012

Socialminister
Karen Hækkerup
Holmens Kanal 22
1060 København K

Kære Socialminister

Så skal der afregnes, og ministeren kan ikke fortsat krybe udenom, at den arbejdsgang Gladsaxe Kommune har benyttet og udnyttet ved at tilsidesætte nogle ”retningslinjer”, der ikke er vedtaget ved lov, strider mod menneskerettighederne!

Denne henvendelse gælder sagen mod Gladsaxe Kommune, og ikke hvad der sker i fremtiden vedrørende lægekonsulenters medvirken.
Der skal afregnes for 10 års ydmygelse og krænkelser fra Gladsaxe Kommune og den danske stat, for manglende social retssikkerhed.

Lægekonsulenter i kommunerne kan ikke ”fritstilles” – som arbejdsredskab – af nogle ikke lovvedtagede men udformede ”retningslinjer”, der af kommunerne frit kan bruges til at begå økonomisk vinding!

Gladsaxe Kommune har begået grov ”økonomisk vinding” ved, at sagsbehandleren brugte ukorrekte oplysninger til lægekonsulenten, der i dens ordlyd – principielt fjernede mit handicap – ved at hun skrev at jeg selv mestrede at cykle over lange stræk, uden hensyntagen til min manglende brugbare håndfunktion!
Derved har Gladsaxe Kommune sparet 2.141.000,00 kroner.

Lægekonsulenten har groft tilsidesat sit lægeetiske ansvar – med forværring af mit handicap til følge – ved, på trods af, hans udtalelse om en klar ”diskrepans” i udtalelsen fra sagsbehandleren i kommunen, og min egen læges STATUSERKLÆRING der advokerer for konstant overvågning!

Det Sociale Nævn gav mig – principielt mit handicap tilbage – da nævnet gik ind og omgjorde Gladsaxe Kommunes beslutning til, at jeg var berettiget til 24 timers hjælp i døgnet i alle ugens 7 dage.
Begrundelsen fra nævnet var, at kommunen ikke havde dokumenteret, at jeg kunne klare mig med et mindre antal timer.

PS: Jeg kræver en undskyldning for manglende sagsbehandling, samt et svar om en hurtig tilsynssag, samt en udredelse af bod for en påført ydmygende, fysisk og psykisk krænkelse af mit liv som handicappet person!

Benny Gerhard

Mørkhøj Bygade 4
2860 Søborg

Socialministeren: http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm

Retten i Glostrup: http://www.benny-g.dk/Domstole.htm
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat