Se enkelt indlæg
Gammel 07-05-2012, 14:41   #843
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

Ækle Borgmester!

Tak for 10 års mareridt!

I februar 2012 gik jeg fra førtidspension til pension. - Det var således nu og i tiden fremover, at jeg skulle nyde godt af resten af min ulykkesforsikring i dagligdagen.

Den mulighed er nu væk p.g.a. at det lykkedes Gladsaxe Kommune at spare 1.141.06,85 kroner ved på uretfædig vis at fjerne hovedparten af min nødvendige hjælp i 3½ år, indtil Det Sociale Nævn omgjorde min sag til døgnhjælp!

Jeg har nu sålænge det varer ca. 2000,00 kroner om måneden at leve for.
At jeg overhovedet har noget at leve for, det skyldes udelukkende de tilskud jeg oppebærer som handicappet i henhold til servicelovens § 96.
______________________________​___________________

Citat fra Østre Landsret i sag mod Gladsaxe Kommune, som blev tabt:

XXXXX Rasmussen har forklaret, at han som bankrådgiver i Den Danske Banks afdeling i Lyngby besøgte sagsøgeren første gang i 1995. I slutningen af 1990'erne havde sagsøgeren endnu - ud over sin faste ejendom - aktiver svarende til 400.000-500.000 kr. tilbage af den erstatning, han havde modtaget på grund af sin invaliditet. Disse aktiver var pantsat til banken for et engagement på ca. 300.000 kr. Sagsøgeren oparbejdede et overtræk på op imod 600.000 kr., som blev sikret med pant i den faste ejendom.

I perioden fra august 2001 til december 2002 solgte sagsøgeren værdipapirer for 346.000 kr. Sagsøgeren har endvidere gjort sin kapitalpension og selvpensionering op i utide. Det gav et provenu på 38.000 kr. I maj 2002 optog sagsøgeren på hans råd et lån i ejendommen på 300.000 kr. I alt har sagsøgeren ved lån, salg af værdipapirer og realisation af sin kapitalpension og selvpensionering haft et provenu på 1.320.000.
Med de oplysninger, han har vedrørende sagsøgerens bankkonti, må han gå ud fra, at sagsøgeren i den periode, hvor sagsøgeren selv finansierede handicaphjælp, månedligt brugte 30 - 40.000 kr. hertil.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat