Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2012, 13:26   #13
Evaave
Hvor skulle jeg ellers være
 
Evaaves avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Lokation: København
Indlæg: 169
Styrke: 15
Evaave er ny på vejen
Mette Frederiksen er en akademisk tom gås. Den unge pige er så grøn bag ørene, at det skriger til himlen.

Prøv at tjek hendes CV ud på hendes hjemmesidde. Hun har ALDRIG som i nogensinde betrådt et almindeligt erhverv...ikke engang 1 måned. Hvordan kan vi i det hele taget godtage at vi har ministre siddende på pinden, som ikke aner en dyt om, hvad det vil sige at have et reelt arbejde.

Skulle der ske noget, så skulle det vedtages, at skal man opnå en ministerpost, så skal man minimum have 5 års ehverserfaring...og her mener jeg ikke et direktørjob.

Vi har alt alt for mange akademikere siddende på borgen, mennesker der kun kan forholde sig til teorier, men som ingen realitetssans har, når det kommer til praksis.

Den reform de er ved at stable på benene kommer til at ramme så ulykkeligt mange mennesker og jeg er ikke i tvivl om, at det er helt bevist fra regeringens side. Der er intet tilfældigt i det. De vil skide højt og flot på, at der ryger et par selvmord i svinget og familier der går i stykker...hvorfor? Jo fordi det genere jobs...til hvem? Tja, til læger, psykologer, psykiatere, sagsbehandlere, kommunalt ansatte, jobkonsulenter og så får medicinalindustrien en kæmpe fed indtægt på det her også. Jeg er sikker på at mange medicinfirmaer glæder sig ti den nye reform...tænk lige på hvor mange lykkepiller der vil blive udskrevet de næste mange mange år...sovemedicin, beroligende/nervemedicin, ritalin/methylpenidat osv osv.

Der er penge i svage mennesker...flere penge ved at jage dem end ved at give dem en pension, for så er de jo blot en "død-post". Men det er jo blot en illusion i det lange løb, kan det kun være dyre at jage folk end at give dem den hjælp de rent faktisk har brug for.
Evaave er ikke logget ind   Besvar med citat