Se enkelt indlæg
Gammel 06-05-2012, 11:50   #23
Mella
Bruger
 
Mellas avatar
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2005
Indlæg: 742
Styrke: 19
Mella er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af keld60 Se meddelelser
Måske fordi man ikke kan være negativ over dette...
Ja der sker fejl og det vil der altid gøre, men jeg tror der er meget langt mellem de mennesker der siger...Tror jeg vil arbejde indenfor det her område for at lave så mange fejl som muligt så kan jeg genere så mange mennesker som muligt..
Ved sg ikke, om 'de tænker sådan'.
Måske de desværre bare er 'endt' der og bliver pressede ovenfra og fra KL, som sender cirkulærer ud, hvordan de skal spare/omgås lovene for udsatte børn og voksne.

Ja - 'der sker fejl'!
Uoprettelige fejl og mennesker går i stykker.
Nogen gange med et 'vi beklager'.

Hvordan skal man (jeg) råbe op, før det er for sent, når ikke engang Stig Langvad og alle mulige organisationer, ikke kan?
Når mennesker bliver udsat for ulovlig sagsbehandling og kommunerene ved, at de nærmest ikke kan røres?

Lige nu er mit kommunetrauma totalt reaktiveret og den røde tråd er, at det eneste de har respekt for, er medierne.
De tør godt at sagsbehandle, så man kysser døden.
De tør også, at lade være med aktindsig.
De tør også, som i min sag, at lade være med at besvare en meget kendt advokat eller privat bisidder.
Først da jeg ville gå til TV Øst, at 'de beklagede' og jeg fik fred - et stykke tid.

Så idag, da tænker jeg, at råbe op det må være lig med noget, som ikke glemmes sådan lige med det samme.
En sidste billedlig 'båltale', så de virkelig kan SE, hvordan umenneskelighed går op i røg lige foran øjnene af dem.

- Og fint at nogle har fået en lovlig sagsbehandlnig, men langt fra okay, at rent ud sagt ****e ned ad på os andre
__________________
Ingen slipper levende fra livet - jeg lever, mens jeg er her.
Mella er ikke logget ind   Besvar med citat