Se enkelt indlæg
Gammel 04-05-2012, 13:56   #14
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Den er så indviklet og forvirrende den historie at din chef måske heller ikke kan finde ud af den, men uanset hvordan man vender og drejer den så kan man som chef selv blive sat i en uheldig og presset situation ved at folk kommer med en sådan historie ..

I min verden er det bedste du kan gøre at glemme det, og lad være med at lade det gå dig på som du selv siger den anden er vikar og du er ikke engang sikker på at hun kan genkende sig så hank op i dig selv, pas dit job som du plejer og efter bedste evne og prøv at lægge historien bag dig ..
Man kan aldrig vide hvem man får som kollegaer ..

Det vigtigste lige nu er de børn du passer og det forhold du har til dine kollegaer så op på hesten prøv at lukke ned for at du har fortalt den historie til chefen og håb på at der ikke er for mange vagter med den pågældene vikar..

der skal være en grund til at fyre folk og passer du dit job som hidtil så er der jo ikke nogen grund...

Ved det nok er lettere sagt end gjort men ord der er sagt kan jo desværre ikke tages tilbage så det skib er sejlet og nu må du bare få det bedste ud af det, du har trods alt været der i mange år og som du selv skriver familiefejden har hverken du eller kollegaen noget at gøre med :-)
mener du jeg bare skal håbe på det går i glemme bogen og undgå min chef lidt,hvor ved jeg bare passer mine ting m.m
annech er ikke logget ind   Besvar med citat