Se enkelt indlæg
Gammel 24-04-2012, 08:09   #3
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej Marianzen,

Velkommen til

Tak til Vovse for at dele indlægget op for det var jo en ordentlig en til morgen kaffen.

Jeg kender en del til sygedagpenge reglerne, men det er der heldigvis andre herinde der også gør. Det er ikke så tit at klienter forlænges efter §27 stk. 1 nr. 3 og jeg kan godt forstå din argumentation, men har lægekonsulenten fået de rapporter han skal have til at vurdere det han gør/skal?

Dine læger og overlæger har jo udtalt sig og det syntes udfra det du skriver at sygedagpengene bør kunne løbe og at du inkl. ventetid i det offentlige bør kunne forblive på §27 stk. 1 nr. 3, men hvorfor er det at lægekonsulenten siger noget andet nu? Står der noget i rapporterne fra dine læger, der kunne lede dertil eller er det bare ud fra hans eget subjektive skøn at dine sdp. bør stoppes allerede nu?

Uanset hvad bør du søge kontanthjælp, som Vovse skriver, hvis det altså kommer til det. Der kan komme et at ører ud af det, medmindre I altså har en hel del opsparing også.

Venter du nu på det endelige sdp. stop? Hvad for lkén til at "gisne" om at det ikke holder, det må han jo som sådan ikke slå plat på, medmindre dine egne læger er enige.

Man arbejder jo frem mod at du bliver rask og smerte fri. Kunne man bare flytte dig over på et andet forlængelses pkt. i sdp. loven evt. stk. 1 nr. 4 mod fleks eller pension, så tror jeg at du var bedre stillet!! Meeen der skal du nok være stationær i dine lidelser før man kunne gøre noget sådan.

Indtil videre kan du også checke Ankestyrelsens hj. side: http://www.ast.dk/artikler/default.asp?page=3 for at se om du kan finde nogle princip afgørelse, der kunne relatere til din sag, som du så kan sende videre til kommunen.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat