Se enkelt indlæg
Gammel 18-02-2008, 17:49   #142
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Sendes som Mail + Brev

Søborg d. 18.02.2008

Lægeforeningen
Domus Medica
Tronhjemsgade 9
2100 København Ø

Att. Per Fraulund Sørensen

Jr. nr. 2008-169/136500

De skrev i brev af 4. februar 2008

Citat: Da det er Deres ønske og ærinde at få ændret de gældende regler på området, kan lægeforeningen således kun henvise Dem til at rette henvendelse til det politiske system, hvor De må fremsætte Deres ønsker om en ændring af lovgivningen i retning af Deres ønsker.

Lægeforeningen kan ikke foretage sig videre i anledning af Deres henvendelse hertil. Citat slut:

Jeg skal hermed påstå at Lægeforeningen har et ”forklaringsproblem”, da det jo netop er Lægeforeningen der i 1998 sammen med Socialministeriet har underskrevet Fælleserklæringen.

Kort om Lægeforeningen

Lægeforeningen er danske lægers faglige interesseorganisation.

Det er Lægeforeningens formål:

· at samle danske læger til varetagelse af lægestandens interesser, og
· at være det organ gennem hvilket lægestanden gør sin indflydelse gældende på almindelige samfundsspørgsmål.


Læge Jytte Hestbech har henvendt sig til mig, og nu skal vi til, at rydde op.

Jytte var med i udsendelsen Ret og Pligt den 11. februar 2008, og her er udsendelsen hvor hun omtaler min sag. Jytte Hestbech har endvidere udgivet bogen Velfærd eller Svindel, hvor hun detaljeret omtaler uretfærdighederne og ulovlighederne.

Ryk frem til mellem a og d i Net Radio. Der begynder interviewet.

http://netradio.dr.dk/content.asp?mo...ength=26%3A40&

PS: Jeg skal udbede mig en forklaring på, hvordan Lægeforeningen kan underskrive en erklæring til skade for samfundet, man efterfølgende ikke vil vedstå sig medansvarligheden heraf?

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat