Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2012, 16:44   #10
Multe
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 03-11 2009
Lokation: Århus
Indlæg: 1.634
Styrke: 16
Multe er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg har heller ikke indtryk af, at kommunerne fjerner uden god grund, sikkert p.g.a. prisen.

Jeg har kun set udsendelserne om de unge mødre nogle få gange, og ikke for nylig, men når vi kun får sagen fra én side, så kan vi ikke bedømme noget som helst.

Jeg har oplevet mange andre sammenhænge, hvor den ene part kan få det hele til at se ud som om, at de er helt uskyldige, men når man så får en anden vinkel se billedet helt anderledes ud.

Prisen er selvfølgelig en faktor, men mange gange er det/vil det være billigere at finde en plejefamilie(især når de er små baby'er), en plejefamilie er faktisk ganske billig og når man så fratrækker de sparede ekstra udgifter til en enlig mor, skatten fra plejeløn, så er det faktisk meget begrænsede udgifter kommunen har

Mange gange er det helt sikkert inkompetence, konfliktskyhed osv. fra kommunens side, der føre til at der ikke er flere tvangsfjernelser... -som i øvrigt - som regel - ikke er en tvangsfjernelse, da forældrene bliver "overtalt" til en frivillig fjernelse


.
__________________
Hva' man har, det har man... -resten ka' de vise som respekt!
Multe er ikke logget ind   Besvar med citat