Se enkelt indlæg
Gammel 11-04-2012, 15:37   #16
Pip
Jeg bor her på K10
 
Pips avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-01 2011
Indlæg: 3.549
Styrke: 17
Pip er rigtig godt på vej
Det er dig der søger.. det er dit ansvar at skaffe den nødvendige information hvis du ikke vil have afslag.


Hvis du ikke har en printer, må du betale banken for at lave nogle til dig, eller du må gå på biblioteket og betale for et print der....

Når der skrives kontoudskrifter gælder det samtlige konti du overhovedet har..


Det står ingen steder hvem der skal vurdere din bil, men der står at hvis din bil er mere end 10.000 værd, kan du ikke få kontanthjælp.

Så medmindre du kan bevise at den er mindre end 10.000,- værd vil du få afslag på kontanthjælp.

Den nemmeste måde at bevise det på er ved at få en skriftlig vurdering fra en forhandler, medmindre du har en købekontrakt der siger under 10.000.


Jeg fik min første bil mens jeg var på kontanthjælp.. en gammel sag der havde få måneder til syn.

Jeg tænkte ikke videre over det, for den var intet værd..

Men måneden efter fik jeg blot et brev om at min kontanthjælp var blevet stoppet, da skat havde oplyst at jeg nu var bilejer.

Den kom først til udbetaling da jeg stod med en fin vurdering fra den lokale bilforhandler om at den var 1000,- værd.


Som forsørger vil du kunne få 13.732,- brutto.

Da din indtægt falder, skal du indberette det til boligsikring, da den så sikkert vil stige.

Når din datter bliver 18, vil din indtægt falde til 10.355,- brutto, da du ikke er forsørger mere og din boligsikring påvirkes også.

Sidst redigeret af Pip; 11-04-2012 kl. 15:54.
Pip er ikke logget ind   Besvar med citat